Estudiar no Indalecio
Formamos aos futuros profesionais en comercio tradicional e online, atención á clientela, deseño de espacios comerciais, escaparatismo e negociación e técnicas de vendas. Así como a adquisición de competencias e habilidades nas distintas novas modalidades de comercio que se están a desenvolver como o marketing dixital, loxística, almacenamento informatizado, comercio electrónico, etc. Pretendemos que os alumnos/as logren unha axeitada formación acorde coas necesidades que presenta o mundo da empresa na actualidade.
A actividade comercial é unha das máis importantes da economía galega xa que contribúe cun tercio da riqueza do país e da emprego a máis dun 17% da poboación ocupada. Na actualidade o comercio é xunto co turismo os que están a xerar máis postos de traballo.
Desde o noso departamento somos conscentes desta situación e tamén de que é unha actividade en continuo cambio e cuns clientes cada vez máis esixentes, polo que os profesionais comerciais deben de contar cunha formación e cuns coñecementos dixitais adecuados.
Contamos con profesionais do posicionamento SEO e SEM , Marketing Dixital ,Escapartismo , Vendas comerciais , Investigación Comercial e Finanzas.
Oferta educativa
DATOS DO CICLO
Familia: Comercio e márketing.
Sistema educativo: LOE.
Grao: Medio
Horas: 2000
Código: CMCOM01
TÍTULO QUE SE OBTÉN
Técnico en actividades comerciais.
SAÍDAS PROFESIONAIS
Este profesional exerce a súa actividade profesional no sector do comercio como: Vendedor/ora; vendedor/ora técnico/a; representante comercial; orientador/ora comercial; promotor/ora; televendedor/ora; vendedor/ora a distancia; teleoperador/ora (en “call centers”); axente de información e atención á clientela; caixeiro/a ou repoñedor/ora; operador/ora de “contact centers”; administrador/ora de contidos en liña; comerciante de tenda; xerente de pequeno comercio; técnico/a en xestión de existencias e almacén; xefe/a de almacén; responsable de recepción de mercadorías; responsable de expedición de mercadorías; técnico/a en loxística de almacéns; técnico/a de información e atención á clientela en empresas.
PLAN DE ESTUDOS
Primeiro curso
Módulos | Horas |
MP0156. Inglés | 160 |
MP1226. Márketing na actividade comercial | 160 |
MP1229. Xestión de compras | 80 |
MP1231. Dinamización do punto de venda | 160 |
MP1232. Procesos de venda | 160 |
MP1233. Aplicacións informáticas para o comercio | 133 |
MP1236. Formación e orientación laboral | 107 |
Segundo curso
Módulos | Horas |
MP1227. Xestión dun pequeno comercio | 174 |
MP1228. Técnicas de almacén | 123 |
MP1230. Venda técnica | 123 |
MP1234. Servizos de atención comercial | 87 |
MP1235. Comercio electrónico | 123 |
IDIOMA
As linguas utilizadas para o ensino son o galego e o castelán.
CS XESTIÓN DE VENDAS E ESPAZOS COMERCIAIS
DATOS DO CICLO
Familia: Comercio e márketing.
Sistema educativo: LOE.
Grao: Superior
Horas: 2000
Código: SCOM03
TÍTULO QUE SE OBTÉN
Técnico superior en xestión de ventas e espazos comerciais.
SAÍDAS PROFESIONAIS
Os postos de traballo acordes co título son: Xefe/a de vendas; representante comercial; axente comercial; encargado/a de tenda; encargado/a de sección dun comercio; vendedor/ora técnico/a; coordinador/ora de comerciais; supervisor/ora de telemárketing; merchandiser; escaparatista comercial; deseñador/ora de espazos comerciais; responsable de promocións no punto de venda; especialista en implantación de espazos comerciais.
PLAN DE ESTUDOS
Primeiro curso
Módulos | Horas |
MP0179. Inglés | 160 |
MP0623. Xestión económica e financeira da empresa | 187 |
MP0930. Políticas e márketing | 187 |
MP0931. Márketing dixital | 187 |
MP0933. Formación e orientación laboral | 107 |
MP1010. Investigación comercial | 132 |
Segundo curso
Módulos | Horas |
MP0926. Escaparatismo e deseño de espazos comerciais | 105 |
MP0625. Loxística de almacenamento | 123 |
MP0626. Loxística de aprovisionamento | 105 |
MP0928. Organización de equipos de vendas | 87 |
MP0929. Técnicas de venda e negociación | 105 |
MP0927. Xestión de produtos e promocións no punto de venda | 105 |
MP0932. Proxecto de xestión de vendas e espazos comerciais | 26 |
MP0934. Formación en centros de traballo | 384 |
IDIOMA
As linguas utilizadas para o ensino/aprendizaxe son o galego e o castelán (agás os módulos específicos de linguas estranxeiras).
CS MARKETING E PUBLICIADE
DATOS DO CICLO
Familia: Comercio e márketing.
Sistema educativo: LOE.
Grao: Superior
Horas: 2000
Código: SCOM03
TÍTULO QUE SE OBTÉN
Técnico superior en Marketing y Publicidad.
SAÍDAS PROFESIONAIS
Os postos de traballo acordes co título desenvolverán a súa actividade en empresas públicas e privadas de calquera sector produtivo, concretamente no sector comercial e de márketing, desempeñando funcións de planificación, organización e dirección de actividades de márketing, investigación comercial, publicidade e relacións públicas. Trátase de autónomos que xestionan a súa empresa realizando actividades e eventos de comunicación e publicidade, ou empregados que desenvolven a súa actividade nos departamentos de márketing, comunicación e prensa e comunicación de calquera empresa ou organización, no ámbito público e privado.
PLAN DE ESTUDOS
Primeiro curso
Módulos | Horas |
MP0179. Inglés | 160 |
MP0623. Xestión económica e financeira da empresa | 187 |
MP0930. Políticas e márketing | 187 |
MP0931. Márketing dixital | 187 |
MP0933. Formación e orientación laboral | 107 |
MP1010. Investigación comercial | 132 |
Segundo curso
Módulos | Horas | ||
|
87 | ||
|
141 | ||
|
384 | ||
|
105 | ||
|
87 | ||
|
26 | ||
|
105 | ||
|
105 |
IDIOMA
As linguas utilizadas para o ensino/aprendizaxe son o galego e o castelán (agás os módulos específicos de linguas estranxeiras).
A que estudos universitarios podes acceder co ciclo de Márketing e Publicidade?
Se queres continuar a túa formación en calquera Universidade, incluídas as 3 públicas de Galicia, actualmente está en vigor o convenio onde se regula a validación de créditos desde ciclos formativos a graos universitarios.
En concreto se obtés o título de Técnico Superior de Márketing e Publicidade, poderás ter créditos validados nos seguintes graos:
Grao en Traballo Social – 30 créditos.
Grao en Comunicación Audiovisual (plan 2021) – 30 créditos.
Grao en Xornalismo (plan 2021) – 42 créditos.
Grao en Educación Social – 30 créditos.
Grao en Pedagoxía – 30 créditos.
Grao en Administración e Dirección de Empresas – 34,5 créditos.
Grao en Ciencia Política e da Administración – 33 créditos.
Grao en Dereito – 30 créditos.
Grao en Relacións Laborais e Recusos Humanos – 30 créditos.
Grao en Empresa e Tecnoloxía – 30 créditos.
Grao en Socioloxía – 30 créditos.
Grao en Xestión Dixital de Información e Documentación – 30 créditos.
Grao en Xestión Industrial da Moda – 30 créditos.
Grao en Comercio – 30 créditos.
Grao en Publicidade e Relacións Públicas – 30 créditos.
Se queres ter información detallada do proceso de acceso desde os nosos ciclos superiores a calquera universidade, ponche en contacto connosco e darémosche toda a información necesaria.
En que áreas traballas con este CICLO SUPERIOR de Marketing e Publicidad en Vigo e Tui?
As persoas que obteñan esta titulación desenvolverán a súa actividade en empresas públicas e privadas de calquera sector produtivo, concretamente no sector comercial e de márketing, desempeñando funcións de planificación, organización e dirección de actividades de márketing, investigación comercial, publicidade e relacións públicas. Trátase de autónomos que xestionan a súa empresa realizando actividades e eventos de comunicación e publicidade, ou empregados que desenvolven a súa actividade nos departamentos de márketing, comunicación e prensa e comunicación de calquera empresa ou organización, no ámbito público e privado.