CICLO FORMATIVO GRADO SUPERIOR MARKETING Y PUBLICIDAD
O novo mundo do marketing dixital esixe coñecementos e ferramentas especííficas en:
- SEO
- SEM
- PPC
- Optimizador de Campañas de Google Ads
- Optimizador de Campañas de Instagram Ads
- Emai-Marketing
- Deseño Web
- Ecommerce
- WordPress e Woocommerce
- Amazon Ads
Contamos con profesorado profesional da temática e constantemente actualizado coa misión de planificar e realizar accións de marketing dixital xestionando páxinas web e sistemas de comunicación. Así como organizar e xestionar eventos de marketing e comunicación.
As persoas que obteñan esta titulación desenvolverán a súa actividade en empresas públicas e privadas de calquera sector produtivo, concretamente no sector comercial e de márketing, desempeñando funcións de planificación, organización e dirección de actividades de márketing,dixital investigación comercial, publicidade e relacións públicas. Trátase de autónomos que xestionan a súa empresa realizando actividades e eventos de comunicación e publicidade, ou empregados que desenvolven a súa actividade nos departamentos de márketing, comunicación e prensa e comunicación de calquera empresa ou organización, no ámbito público e privado.
Módulos do ciclo superior de Marketing e Publicidade
CS MARKETING E PUBLICIADE
DATOS DO CICLO
Familia: Comercio e márketing.
Sistema educativo: LOE.
Grao: Superior
Horas: 2000
Código: SCOM03
TÍTULO QUE SE OBTÉN
Técnico superior en Marketing y Publicidad.
SAÍDAS PROFESIONAIS
Os postos de traballo acordes co título desenvolverán a súa actividade en empresas públicas e privadas de calquera sector produtivo, concretamente no sector comercial e de márketing, desempeñando funcións de planificación, organización e dirección de actividades de márketing, investigación comercial, publicidade e relacións públicas. Trátase de autónomos que xestionan a súa empresa realizando actividades e eventos de comunicación e publicidade, ou empregados que desenvolven a súa actividade nos departamentos de márketing, comunicación e prensa e comunicación de calquera empresa ou organización, no ámbito público e privado.
PLAN DE ESTUDOS
Primeiro curso
Módulos | Horas |
MP0179. Inglés | 160 |
MP0623. Xestión económica e financeira da empresa | 187 |
MP0930. Políticas e márketing | 187 |
MP0931. Márketing dixital | 187 |
MP0933. Formación e orientación laboral | 107 |
MP1010. Investigación comercial | 132 |
Segundo curso
Módulos | Horas | ||
|
87 | ||
|
141 | ||
|
384 | ||
|
105 | ||
|
87 | ||
|
26 | ||
|
105 | ||
|
105 |
IDIOMA DO CICLO DE MARKETING E PUBLICIDADE
As linguas utilizadas para o ensino/aprendizaxe son o galego e o castelán (agás os módulos específicos de linguas estranxeiras).
A que estudos universitarios podes acceder co ciclo de Márketing e Publicidade?
Se queres continuar a túa formación en calquera Universidade, incluídas as 3 públicas de Galicia, actualmente está en vigor o convenio onde se regula a validación de créditos desde ciclos formativos a graos universitarios.
En concreto se obtés o título de Técnico Superior de Márketing e Publicidade, poderás ter créditos validados nos seguintes graos:
Grao en Traballo Social – 30 créditos.
Grao en Comunicación Audiovisual (plan 2021) – 30 créditos.
Grao en Xornalismo (plan 2021) – 42 créditos.
Grao en Educación Social – 30 créditos.
Grao en Pedagoxía – 30 créditos.
Grao en Administración e Dirección de Empresas – 34,5 créditos.
Grao en Ciencia Política e da Administración – 33 créditos.
Grao en Dereito – 30 créditos.
Grao en Relacións Laborais e Recusos Humanos – 30 créditos.
Grao en Empresa e Tecnoloxía – 30 créditos.
Grao en Socioloxía – 30 créditos.
Grao en Xestión Dixital de Información e Documentación – 30 créditos.
Grao en Xestión Industrial da Moda – 30 créditos.
Grao en Comercio – 30 créditos.
Grao en Publicidade e Relacións Públicas – 30 créditos.
Se queres ter información detallada do proceso de acceso desde os nosos ciclos superiores a calquera universidade, ponche en contacto connosco e darémosche toda a información necesaria.
En que áreas traballas con este CICLO SUPERIOR de Marketing e Publicidad en Vigo e Tui?
As persoas que obteñan esta titulación desenvolverán a súa actividade en empresas públicas e privadas de calquera sector produtivo, concretamente no sector comercial e de márketing, desempeñando funcións de planificación, organización e dirección de actividades de márketing, investigación comercial, publicidade e relacións públicas. Trátase de autónomos que xestionan a súa empresa realizando actividades e eventos de comunicación e publicidade, ou empregados que desenvolven a súa actividade nos departamentos de márketing, comunicación e prensa e comunicación de calquera empresa ou organización, no ámbito público e privado.